2016/06/09

ආක්ටික්වරුන්ගේ රොක් සන්ත්‍රාසය sonata arctica

සොනාර්ටා ආක්ටිකා මුලින්ම ඇහුවේ කවදද, අහන්න ලැබුණේ කොහොමද කියලා පැහැදිලි මතකයක් මට නැහැ.නමුත් ඔවුන්ගේ full moon ගීතය තමයි මම මුලින්ම ඇහුවේ. ඒක අහමින්, අහලා අවසන් වෙලා හිතට දැණුනු හැගීම විස්තර කරන්න තරම් මගේ වචනකෝෂය පොහොසත් නැහැ.නැත්නම් අර ඇත්තටම කියැවෙන ප්‍රවාදය; භාෂාව අවසන් වූ තැනින් සංගීතය ඇරඹුණු බව අසත්‍යයක් නොවෙයි.
රොක් සංගීතකාමියෙක් වන මට සොනාර්ටා ආක්ටිකා මුණගැහෙන්නට මේ තරම් ප්‍රමාද වුනේ ඇයි කියලා එදා මට පුදුම හිතුණා. Fool Moon  ඇහුවට පස්සේ ඔවුන්ගේ තවත් ගීත ගණනාවක්ම අහන්නට මට ඉඩ ලැබුණා.මේ ගීත අපේ සංගීත රසකාමීන්ටත් අහන්න ලැබෙනවා නම් රොක් සංගීතය කියන්නේ ගිරිය යටින් බෙරිහන් දීමක්ය යන බහුතර පිළිගැනීම විසුණු කරන්නට ඉතා හොද ප්‍රතිකර්මයක් ලබාදෙන්නට තිබුණා.

Sonata Arctica  කියන්නේ ෆින්ලන්තයෙන් බිහිවූ රොක් සංගීත කණ්ඩායමක්. මට මතක හැටියට නම්  1996 දී ඔවුන්ගේ මුල්ම ගී තැටිය නිකුත් වෙනවා.එහි ජනප්‍රියතම ගීතය වන්නේ full moon ගීතයයි.ඉන්පස්සේ ඔවුන් නිකුත්කළ ගී තැටි ජනප්‍රියත්වයේ ඉහළටම නැගුණා.විශේෂයෙන්ම 
Marry lou

වගේ ආක්ටික්වරුන්ගේ ගීත අහන්නමයි කියලා මම යෝජනා කරනවා.මොකද එම ගීතවලින් පෙන්නුම් කරනවා රොක් සංගීතය මුනිවරයින්ගේ ධ්‍යානයන් තරමට සිත් ඒකාත්මික කරන වග.sonata arctica අහලා බලමු. 

2 comments: